Mīlētāko zīmolu tops

Ietekmīgāko zīmolu topa metodoloģija

Topa mērķis ir palīdzēt zīmoliem izvērtēt savas aktivitātes sociālajos tīklos, dot iespēju salīdzināties un mācīties no citiem. Tieši tādēļ katra mēneša sākumā apzinām tos zīmolus, kas pēdējā mēneša laikā spējuši visveiksmīgāk iesaistīt sociālo tīklu draugiem, facebook, twitter un instagram lietotājus savās aktivitātēs. Ietekmīgākos zīmolus iespējams aplūkot gan atsevišķi katrā no sociālajiem tīkliem, gan vienā kopīgā topā.

    • Jauns Like lapai
    • Ziņas publicēšana zīmola lapā
    • Like, komentārs vai dalīšanās ar visa veida lapas saturu
    • Zīmola pieminēšana
    • Piedalīšanās aptaujā
    • Jauns sekotājs
    • Ziņas publicēšana, jeb retweet
    • Zīmola pieminēšana, jeb mention
    • Atbilde uz zīmola ziņu, jeb reply
    • Jauns sekotājs
    • Patīk/Ieteikt, komentārs pie jebkāda veida lapas satura
    • Zīmola pieminējums runā sadaļā
    • Patīk/Ieteikt, komentārs pie jebkāda veida lapas satura
    • Jauns sekotājs
    • Patīk pie bildes
    • Komentārs pie bildes